wtorek, 23 września 2014

A teraz całkiem serio :)

Zacznę od tego, że się przedstawię. Jestem Damian Baczyński i mam 16 lat. Uczęszczam do ZSCKP w Sochaczewie i obecnie jestem w I klasie technikum informatycznego.

Na blogu będą pojawiać się posty na najróżniejsze tematy. Czasami będą to prace z lekcji informatyki lub moje przemyślenia i wpisy dotyczące tego co lubię. Niejednokrotnie pojawią się również jakieś newsy itp. Nie zawsze będą to posty z senesem, ale postaram się chociaż dodawać je regularnie. :)

Na dobry początek dodam coś co lubię- jedną z moich ulubionych piosenek:



A jeśli jestem przy temacie piosenek to będą się one pojawiać przy dużej ilości postów :D

To by było na tyle jeśli chodzi o ten "świetny" post organizacyjny :D
                       
                                                                                                                         Bye :D
                                       
                                                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz